Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Sánta-Fábián Renáta Anett

 (a továbbiakban: Szolgáltató) által www.dressroom.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

Kérjük, hogy csak akkor használja webáruházunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

 

A szolgáltató adatai

Név: Sánta-Fábián Renáta Anett

Cím: 6000, Kecskemét, Kökörcsin utca 19.a

Telefonszám: +36309012641

Weblap: www.dressroom.hu

E-mail: renivilaga@renivilaga.hu

 

 

Igénybe vehető szolgáltatások

 

 

A www.dressroom.hu női ruházattal és kiegészítőkkel foglalkozó webáruház, ahol lehetősége van a Felhasználónak megrendelni a webáruház oldalain megjelenített termékeket. A termékek mellett megjelenített ár a darabárakat jelenti, ha az másképpen nincs feltüntetve, amelyek árai nem tartalmaznak ÁFÁ-t, sem szállítási díjat.

A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a megrendelés folyamán, mely azután megjelenik az elektronikus számlán is és automatikusan hozzáadódik a végösszeghez. A webáruházban a kiválasztott szállítási módok szerint lehet átvenni a megrendelt termékeket. A csomagolásért külön díj nem kerül felszámolásra.

A webáruházon a termékekről megjelenített termékfotók színben és árnyalatban eltérhetnek a valóságtól. Ennek oka a fényképezőgéppel, illetve telefonnal készített képek és különböző monitorok, kijelzők színmegjelenítési módjai.

A webáruházat minden Felhasználó ingyenesen veheti igénybe.

A vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is.

 

A megrendelés lépései

 

1. A termék kosárba tétele

A termékeket a különböző kategóriák alatt van lehetőség kiválasztani és a „Kosárba” gomb megnyomásával a kosárba helyezni. Ezután a vásárlás tovább folytatható, vagy pedig véglegesíthető a megrendelés. Amennyiben egy termék elfogyott, a Felhasználó

az „Értesítés” gomb megnyomásával e-mailben kap információt majd arról, hogy az általa megvásárolni kívánt termék mikortól lesz ismét raktáron a webáruházban.

Az „Előrendelés” funkció használatával a Felhasználó előre kifizetheti a terméket. Ebben az esetben a Felhasználó tudomásul veszi, hogy a termék szállítási ideje hosszabb a raktáron lévő termékek szállítási idejétől.

A „Kívánságlistára teszem” gomb használatával a Felhasználói fiókban összegyűjthetők a kívánt ruhák és kiegészítők. A gomb használata azonban nem jelenti a termék megvásárlását.

Az oldalon a Felhasználónak lehetősége van szűrésre ár és típus szerint.

 

2. Kosár tartalma

A jobb felső sarokban a Kosár ikonra kattintva beléphetünk a kosár menübe, ahol módosíthatjuk a megrendelésünket: változtathatunk a darabszámon, törölhetünk a termékekből és megadhatjuk a kedvezményre jogosító kuponkódokat.

3. Az adatok megadása

Ennél a mezőnél kell megadni a Felhasználó nevét, a szállítási és számlázási adatokat, és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

4. Adatbeviteli hibák javítása

Az oldalon szereplő „Vissza” gomb használatával lehetőség van az adatok módosítására (szállítási cím, számlázási cím, név, fizetési mód).

5. Rendelés elküldése

A Felhasználó csak abban az esetben tudja elküldeni a megrendelését, ha elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A rendelés elküldésével a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

6. Visszaigazolás

A rendelés leadása után, a megadott Felhasználói e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld a rendszer a rendeléssel kapcsolatos összes adatról és információról.

 

 

 

 

A megrendelés visszaigazolása

 

 

Az elküldött és beérkezett rendelésekről a Szolgáltató legkésőbb 12 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználónak a távollevők között megkötött szerződés alapján, mely így válik érvényessé.

A visszaigazolás tartalmazza a szállítási és számlázási címet, a nevet, a rendelés összegét, a szállítási és fizetési módot. A visszaigazoló e-mail nem jelenti azonban automatikusan a megrendelés elfogadását.

Amennyiben ez a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott e-mail fiókba, a Felhasználó mentesül az ajánlati vagy szerződéses kötelezettség alól, így nem lesz köteles megvásárolni a megrendelt tételeket.

Felhívjuk a figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a levél a spam mappába kerül.

 

 

 

A megrendelés feldolgozása

 

 

A megrendeléseket a nap 0-24 órájában van lehetőség leadni. A beérkezett megrendeléseket a Szolgáltató munkanapokon dolgozza fel. A feldolgozási idő 08:00-18:00. A feldolgozási időn túl, a hétvégéken és a munkaszüneti napokon leadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

A rendelésekről a fent már említett módon azonnal, de legkésőbb 12 órán belül e-mailt küld a Szolgáltató.

 

 

 

Szállítás

 

 

A Felhasználó által választott fizetési és szállítási módtól függően, a megrendelt termékek legkésőbb a megrendeléstől számított harmadik munkanapon kerülnek átadásra a szállítást teljesítő cégnek. Banki utalásos fizetés esetén az áru és szolgáltatás ellenértékének bankszámlánkon történő jóváírás napjától.

 

A Szolgáltató lehetőséget biztosít kiszállításra, csomagponton és csomagautomatában történő átvételre, ajánlott küldeménykénti átvételre és személyes átvételre is.

 

A kiszállítást biztosító futárszolgálat adatai:

Név: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Telefon: +36-1-767-8200

E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

 

 

A csomagautomatában történő átvételt biztosító szolgáltató adatai:

Név: FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Cím: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.

Telefon: +36 1 999 0369

E-mail: info@foxpost.hu

 

 

Személyes csomagátvételi lehetőség a telephelyen:

6000, Kecskemét Kökörcsin utca 19.a

Tel.: +36309012641

 

 

Szállítási díjak:

 


 

Szállítási díjak Szállítás módjai

 

 

Szállítás díja

 

 

MPL csomagszállítás házhoz

1710 Ft/csomag

MPL PostaPost, Pontán Maradó csomag, MPL csomagautómata

1310 Ft/csomag

FoxPost csomagautómata

900 Ft/csomag

 

 


Az adott megrendelésre vonatkozó pontos szállítási díjat a Szolgáltató a megrendelési folyamatban még a megrendelés leadása előtt, a “Szállítási mód” kiválasztása alatt minden esetben feltünteti.

 

 

Szállítási határidők

 

 

 

A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától és a készlettől. A Szolgáltató a rendeléseket, a rendelés leadását követő első munkanapon kezdi el feldolgozni. Ezt követően legkésőbb a harmadik munkanapon kezdeményezi a kiszállítást.

Ha a termék nincs készleten, akkor az átadási idő 10-15 munkanapot vesz igénybe, amennyiben a terméket be lehet szerezni.

A szállítást végző cég a csomag szállítási címére való eljuttatását, a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító cég 1-2 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek.

A FoxPost 2-4 munkanap közt biztosítja a rendelések átvételét, míg a Postán maradó csomag átvétele 1-2 munkanap alatt biztosított.

Személyes átvétel során a webáruházon keresztül rendelt termékek 2 munkanapos átvételi határidővel számolhatók. A nem átvett termékek törlődnek az átvételi előjegyzésből, ha azok nem voltak előre kifizetve.

 

 

 


Fizetési feltételek

Online biztonságos fizetést a BARION.hu biztosít a webshopon.

Teljes név

Barion Payment Zrt.

Adószám 25353192243
Cégjegyzékszám 01 10 048552
Cím 1117 Budapest, Irinyi József utca 4-20. 2. emelet
Web cím http://www.barion.com

A Szolgáltató lehetőséget biztosít a webshopból történő rendelések vételárát banki előre utalással teljesíteni. 

Kedvezményezett neve: Fábián Renáta

Pénzintézeti neve: OTP Bank

Bankszámlaszám: 11732002-23541261

Közlemény rovat: megrendelés száma

A Szolgáltató a vételár bankszámláján való jóváírás után, teljesíti a rendelést. Utaláskor a közlemény rovatba a rendelés számát kell feltüntetni. Banki előre utalás esetén nincs kezelési díj.

 

 

 

Bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Banki átutalás

 

 

A Felhasználó a megrendelt termékek vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek, és ezt követően kerül feladásra a csomag a Felhasználónak. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: OTP Bank

Bankszámlaszám: 11773322-02832496

Kedvezményezett neve: Sánta-Fábián Renáta Anett

Közlemény: rendelés száma

 


Számlázás

 

 

A Szolgáltató a Webtax.hu számlázó használatával elektronikus úton küldi el a számlát a megadott e-mail címre.

A megrendelt termékek tulajdonjoga a számla teljesítésével száll át a Felhasználóra.

 

Elállási jog

 

 

A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Ha a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, az Elállási Nyilatkozatot  és a vásárlást igazoló számlát köteles eljuttatni a Szolgáltató részére levélben vagy e-mailben. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási Nyilatkozatát és a vásárlást igazoló számlát.

A Felhasználót az eredeti kiszállítás költsége és a termék visszajuttatásának költsége terheli.

A nem rendeltetésszerű használatból keletkező anyagi kár megtérítését joga van követelni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.

A Szolgáltató a visszaküldött csomag beérkezésétől számított legkésőbb 14 napon belül köteles visszatéríteni a vételárat a Felhasználó felé.

A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A visszaküldendő árun tehát nem lehet:

  • szakadás
  • folt
  • piszok
  • púder- vagy rúzsnyom
  • más szennyeződés vagy rongálódás.

Nem lehet kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya sem.
Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról.  Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket - Felhasználó írásbeli kérésre és költségére - a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.

A Felhasználónak mindenképpen figyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítése a Felhasználót terheli.

A Szolgáltató a termék visszaérkezését és megvizsgálását követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, az esetleges jogszabályi felhatalmazáson alapuló levonásokkal.

A színes termékekre vonatkozó mosási útmutató betartásával egyidejűleg tájékoztatunk mindenkit, hogy a termék első mosásával egyidőben a termék nem érintkezhet semmilyen más "színes" termékkel. A fent leírtak oka az, hogy minden színes / élénk termék az első mosás alkalmával engedhet színéből, melyet kizárólag az első mosás alkalmával tapasztalhatunk. 
A további mosást követően a termék a megegyező színű termékekkel bátran mosható, kezelhető.
Kérjük a mosási útmutatóban feltüntetett információk követését, ellenkező esetben a termékre csere/elállás nem gyakorolható.

 

Az elállás menete

 

 

Amennyiben a Felhasználó elállási jogával szeretne élni, azt megteheti az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, melyet levélben vagy e-mailben, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára visszaküld a Szolgáltató számára a vásárlást igazoló számlával együtt.

A Felhasználó a Szolgáltató felé elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül jelezheti, a fent említett módokon.

Amennyiben a Felhasználó az Elállási Nyilatkozatot postai levél útján juttatja el a Szolgáltatóhoz, a levél postára juttatásának dátumát vesszük figyelembe. Postai úton történő küldés esetén ajánlott küldemény megjelölésével adja fel a levelet, hogy a feladás dátuma egyértelműen bizonyítható legyen.

A megrendelt terméket a Felhasználónak vissza kell juttatnia a cég kecskeméti telephelyére vagyis Sánta-Fábián Renáta Anett, 6000 Kecskemét Kökörcsin utca 19.a címre, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költségek a Felhasználót terhelik. Kérjük, hogy az elállási nyilatkozaton feltüntetett telefonszámot kövessék az elállási folyamat során, ugyanis a Sánta-Fábián Renáta Anett MÁS telefonszámára irányuló nyitókódok esetén garanciát nem vállal az átvétel biztosítására.
Kérjük az Elállási formanyomtatványon feltüntetett telefonszámot és címet használják. Ellenkező esetben az esetleges csúszások miatt felelősséget nem vállalunk.

 

Az utánvéttel visszaküldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni.

A termék vételárát az elállást követően 14 napon belül a Felhasználóval történő egyeztetés alapján a Szolgáltató visszatéríti.

A Felhasználónak a Szolgáltatóval történő előzetes egyeztetést követően lehetősége van a terméket személyesen is visszavinni a kiválasztott üzletbe.

 

 

Mi a helyzet akkor, ha a személyes vagy online rendelést adószámmal ellátott számlára vásárolják? Fogyasztói szerződés csak vállalkozás és magánszemély között jöhet létre. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (III.26.) Kormány rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre (fogyasztói szerződés) kell alkalmazni.

A fogyasztó és a vállalkozás fogalmát a Ptk. értelmező rendelkezései között találjuk.
8:1. § 
3. fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;
4. vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

A Amennyiben a sebáruházban nem természetes személy, hanem egy vállalkozás, jogi személy köt szerződést vevői oldalon a termék vásárlására, úgy a fogyasztónak nem minősülő vevőt nem illeti meg a Kormány rendelet 20. §(1) bekezdésében foglalt - üzlethelyiségen kívűl kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén 14 napon belüli - indoklás nélküli elállási jog. Az csak a fogyasztót illeti meg.

 

 


Árucsere

 

 

Amennyiben a termék mérete nem megfelelő és a Felhasználó cserét kér, a cserélni kívánt termék visszaküldésének díja a Felhasználót terheli.

Ha nincs lehetőség a cserére (nincs méret, nincs raktári készlet), a felhasználó kérheti a pénzvisszatérítést.

Visszáru esetén, kérjük az elektronikusan kapott számlát kinyomtatva visszaküldeni a termékkel együtt és kérjük egyeztessen a Szolgáltatóval a megadott elérhetőségeken a csere megvalósíthatóságáról.

A visszaküldési cím: Sánta-Fábián Renáta Anett, 6000 Kecskemét Kökörcsin utca 19.

A leggingseket a külső bőr részének megsérülése miatt nincs módunkban kicserélni.

 

 

 

 

Rendelés lemondása

 

 

A Felhasználónak lehetősége van a rendelés beérkezését követő munkanap reggel 9:00 óráig a rendelés lemondására e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül.

 

 

Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

 

 

 

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. Amennyiben jogsértés merül fel a Szolgáltató együttműködik az eljáró hatóságokkal a felderítés végett.

 

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver esetleges meghibásodásából, a honlap tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

 

A honlapot mindenki saját felelősségére használja. A rendszerben előforduló esetleges késedelemért, hibáért, az ebből adódó hiányos információ áramlásért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.

 

A Felhasználók által a honlap használata során elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni. A közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

 

A Felhasználó felelőssége a honlapon az általa közzétett tartalmak kapcsán, hogy harmadik személyek jogait, valamint a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között a létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

 

A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).

 

A jelen ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára, hasznosítására. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

 

A honlapon található tartalomról, képi anyagokról az információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni az interneten:

  • Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.
  • A www.dressroom.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.
  • A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.
  • A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
  • A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására. Ezen felül jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.
  • Külön megállapodás nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület vagy adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy a meglévő adatokat felülírni.

Ez a weboldal, és a rajta található összes képi és szöveges tartalom SÁNTA-FÁBIÁN RENÁTA ANETT kizárólagos szellemi terméke és szerzői jogvédelem alatt áll.

A weboldal tartalmának bármilyen, a személyes használatot meghaladó mértékű üzleti jellegű másolása, változatlan formában vagy nagymértékben azonos tartalmú szöveges és képi átvétele és bármilyen egyéb felhasználása legyen az offline vagy online megjelenés előzetes írásbeli hozzájárulásunk nélkül tilos és díjköteles. Előzetes hozzájárulásunkhoz az alábbi e-mail címen veheti fel velünk a kapcsolatot: renivilaga@renivilaga.hu

Amennyiben oldalaink tartalmát, vagy az általunk készített fotók közül bármelyiket - átalakítva, vagy átalakítás nélkül -  másik fél honlapján bizonyíthatóan azonos vagy hasonló formában észleljük, másolt oldalanként és/vagy képenként (másolt oldalnak minősül az adott oldalról legalább egy bekezdésnyi szöveg változatlan átvétele is) 10.000,- Ft/nap összegű kötbért számlázunk a jogtalan felhasználónak, minden egyes jogsértéssel érintett nap után. A másolással a harmadik személy kifejezetten elfogadja ezen kötbér megállapodást.

Az engedély nélküli másolás bizonyítására az átvételről közjegyzői tartalomtanúsítás készül, mely közokiratnak minősül, így a bíróságon bizonyító erejű. A közjegyzői tartalomtanúsítás költségét a kötbérrel együtt áthárítjuk a jogtalan felhasználóra.

 

Panaszügyintézés és jogérvényesítés

 

 

A Felhasználó a megvásárolt termékkel kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő levélben, e-mail üzenetben, vagy telefonon ügyfélszolgálati időben.

 

Elérhetőségek

 

Levelezési cím: 6000, Kecskemét Kökörcsin utca 19.a

E-mail: renivilaga@renivilaga.hu

Telefon: +36309012641

 

A Szolgáltató a felhasználói kifogásokra legkésőbb két munkanapon belül válaszol. A Szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a jogérvényesítés lehetséges módjairól, helyéről, valamint az arra irányuló határidőkről.

 

 

Egyéb rendelkezések

 

 

A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

 

Jelen ÁSZF elektronikus formában és kizárólag magyar nyelven kerül megkötésre.

 

Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató indoklás nélkül bármikor módosíthatja, erről a Felhasználót a honlapon keresztül értesíti. Kérjük, hogy rendszeresen tekintse meg az Általános Szerződési Feltételeket.

 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

A honlap oldalainak böngészésével, továbbá megrendelések leadásával a Felhasználó elfogadja az ÁSZF tartalmát.

 

2021. november 6.

Az oldal tetejére